martes, 28 de junio de 2011

Relatos de Sandy: Feliz Samaín!

Originalmente esta historia estaba escrita en gallego, pero aquí os voy a poner la historia en castellano y en gallego. ¡No os olvideis de dejarme un comentario con vuestra opinión!

Feliz Samaín!

Era a víspera do Samaín. Esa noite pensábamos celebrar unha festa de disfraces no meu soto. Nun principio íamos pedir caramelos, pero desatouse unha terrible treboada.
Cando máis nos estábamos divertindo caeu un lóstrego, seguido dun terrible trono, que fixo tremer a casa enteira e marchou a luz. Por sorte tíñamos unhas candeas nuns cabazos. Cando estábamos encendendo a última candea oíuse un ruido como cando alguén peta na porta.
Botamos a sortes quen ía a ver quen probocaba aquel ruido e tocoume a min, claro.
Subín as escaleiras e abrín a porta e... alí non había ninguén, só había un cartel que dicía: "Feliz Samaín!".



¡Feliz Halloween!

Era la víspera de Halloween. Esa noche pensábamos celebrar una fiesta de disfraces en mi sótano. En un principio íbamos a pedir caramelos, pero se desató una terrible tormenta.
Cuando más nos estábamos divirtiendo cayó un rayo, seguido de un terrible trueno, que hizo temblar la casa entera y se fue la luz. Por suerte teníamos unas velas en unas calabazas. Cuando estábamos encendiendo la última vela se oyó un ruido como cuando alguien llama a la puerta.
Echamos a suertes quien iba a ver quien probocaba aquel ruido y me tocó a mí, claro.
Subí las escaleras y abrí la puerta y... allí no había nadie, solo había un cartel que decía: "¡Feliz Halloween!".


No hay comentarios:

Publicar un comentario